onsdag 26. mai 2010

Det er fortsatt håp..

…selv etter en natt med frost.. Disse flittiglisene plantet jeg ut den 10. mai. Jeg trodde ikke at det ville komme flere frostnetter…

Men der tok jeg feil….her er resultatet.. Uff, de bare falt sammen på en måte som et slips…

Slipset tørket inn, et sørgelig syn…. Tenkte flere ganger at hadde jeg ventet  noen dager til, så hadde ikke dette skjedd…

 

Men i dag da jeg skulle rydde i bedet og ta bort det inntørkede som var igjen av flittiglisene….var det utrolige skjedd, der var fortsatt liv… Det var begynt å spire under…

066   

Slik så det ut etter at jeg hadde rensket litt opp….

068

Kan til og med skimte en liten blomsterknopp…

Så mine flittigliser fikk en hard start ute i hagen, men nå er de sterkere en noen sinne, og flittige til tusan!!!

 

Go kveldt!

Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Så kjekt med en gledelig overraskelse! Jeg ser at det går sent med frøene som jeg har sådd ute- men i dag kom solen - da gjenstår bare litt varme!

    SvarSlett
  2. SÅ flittige liser dette er! Det var nok ukens høydepunkt å se det kom liv under de visne bladene :) Jeg har fremdeles mine sommerblomster fra frø stående ute under tak, men nå synes jeg at det er sommer og at krukkene skal fylles. Vi har ikke hatt mindre enn 4 grader om nettene her, så jeg tror det skal gå bra.

    SvarSlett