søndag 6. november 2011

En sliten Hortensia og den siste rosen....

I dag har vi hatt temperatur ute som om det var en deilig vårdag. På min daglige runde i hagen var jeg og klippet bort visne roseknopper på min hvite klatrerose (som vanlig så husker jeg ikke navnet på den...) 


Normalt så blomstrer denne klatrerosen helt til jul. Men ikke hos meg i år... Det er nok på grunn av alt regnet vi har hatt i sommer og nesten i hele høst.



Det har jo ingen ende ville ta.... Så det var et hav av druknede knopper som ble klippet bort i dag...

Men en roser ble med meg inn....


Sammen med en sliten hortensia ble rosen satt sammen til en herlig duo....
Blir aldri lei av hortensia. Ute så henger de med hodet nå...blomstene har lenge vært i forandring....skifter farger, men nå synger de på siste verset....de er slitne.


Jeg har også laget en krans av disse skjønnhetene til ytterdøren vår. Skal legge ved disse bildene en dag...

Herligt å kunne gå ut i hagen på denne tiden av året og fortsatt ta med blomster inn...


Ønsker alle som er innom en forttsatt herlig uke!!


Klem





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar