onsdag 16. juni 2010

Det er sååå kjekt med....

…drivhus!!!!!

Jeg koser meg gløgg i hjel… Det vokser og gror som bare det der inne. I kveld skal jeg flytte litt rundt, lage litt bedre plass for noen planter….de skriker etter mere plass…

Men først skal jeg en tur på besøk til min mamma… og da har jeg laget til en kurv som jeg skal ta med til henne… som er produsert fra egen hage..: litt kål, redikker og agurk. Dette blir hun nok glad for!

Kanskje jeg kommer innom igjen senere med bilder fra “rommesteringen” ute i drivhuset senere i kveld…

Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det härligt med drivhus! Den bästa investering man kan göra om man är trädgårdsintresserad:)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvarSlett
  2. Herlig med drivhus! Det er nesten så jeg ikke kan reise fra det noen dager. Selv om jeg har noen som passer på. Alt vokser og trives, og jeg kan nesten bare sitte å se på :-)
    Nyt rommesteringen!

    SvarSlett