torsdag 3. juni 2010

Blomster i bakgården…..

018 

Nå har vi vært og handlet og plantet…. Det er mye som gjøres her før det er klart til sommerlige arrangementer, men det meste av blomster og planter er kjøpt inn…det skal også spyles og vaskes før det hele er klart til bruk…

Denne gården, Skudens gamle gård, er en privat gård som består av flere hus. Tilsammen danner husene en fantastisk herlig bakgård…Husene leies ut til spesielle annledninger, selskaper og andre private arrangement.

Gården er kjempekoselig!!!

034   032 

033

Det er enda mye som gjenstår, men jeg har tatt noen bilder over hva som ble plantet i dag… Vi har valgt å plante forskjellig utenfor vært hus…som om der var forskjellig huseiere….

Kommer tilbake med flere oversiktsbilder, når resultatet er helt ferdig….

 

015  020  014

023  024  011 

026  030  003

….Vi skal da ta bilder som skal brukes i forbindelse med reklame for gården.

See you!

 

Klem Anita

3 kommentarer:

  1. Fin blogg!!
    For et herlig drivhus du har:-)
    ..jeg ønsker meg et slik;-)
    Ser ut som det er en fin hage !!
    God helg
    Kristin

    SvarSlett
  2. Den bakgården vert eit syn når blomane får etablert seg!

    Dei engelske småblomstrande pelargoniane er bandt mine favorittar. Så utruleg yndige. I år har vinteren vore så lang, at eg trur eg gjekk glipp av våren. Resultatet er at eg må kjøpe det meste av uteplantene mine i år......

    I dag har eg høtrykkspylt kvar minste krok på verandaen, så i morgon strå plantasjen for tur, slik at eg kan fylle opp potter og verandakassar, for NO er det sommar! Basta!;)

    Ha ei flott helg.
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Dette ser kjempeflott ut- gleder meg til å se enda flere bilder. Ønsker deg ei Herleg helg!

    SvarSlett