mandag 3. januar 2011

Første hverdagen i det nye året....

Det er spennende å tenke på hva det nye året vil kunne komme til å bringe..... Jeg velger å tenke positivt og tror at 2011 vil bli et spennende og rikt år...

029 
033  031


Jeg har begynt å legge litt hageplaner nå. Såvidt begynt å tenke på hvilke frø jeg har lyst til å så i år, og holder samtidig på å lage en oversikt over hva som skal gjøres ute i hagen i løpet av våren og sommeren 2011.

125 
035 
038

Men først må julen ut...og den skal ut i dag! Etterpå skal jeg ut i blomsterbutikken å kjøpe meg noen fine blomster..... Jeg synes alltid at det er så kjekt å få litt vår inn i stuen etter julen, selv om våren ligger langt fram i tid.

Jeg kjenner at jeg strutter av arbeidslyst nå,  så nå skal jeg finne fram esker og pakke ned julen….finne fram vaskebøtta, sette musikken på og synge julen ut…)
079 
087 
080
Ønsker alle som er innom en fantastisk dag!!
Klem

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å høre om hageplanene dine :)
    Det er deilig med nytt år og nye muligheter!

    Godt nytt år da :D

    SvarSlett
  2. Du har jo et praktfult drivhus så jeg skjønner godt at du lager planer - gleder meg! Skjønne bilder du deler. Her får julen stå til helgen igjen kommer... Men juletreet skal vi kaste ut i kveld tror jeg... Ungene vil gjerne beholde det noen dager til...
    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Så vakker blogg du har! Jeg kommer gjerne igjen. :)

    Med ønske om et flott nytt år,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Flotte bilder du tar Anita! Jeg venter til 13. dag jul før jeg pakker ned, men - nå er hverdagen begynt. Gleder meg til å høre hvilke planer du har for hagen :-)

    SvarSlett