tirsdag 4. januar 2011

Herlige blå nyheter fra Greengate...

 
Når jeg nå sitter og planlegger forskjellige gjøremål i hagen som vi ønsker å gjøre i løpet av sommeren, så drømmer jeg meg bort i dette flotte nye blåe tilskuddet fra greengate. Tenk å sitte ute på terrassen og nyte en kopp kaffe i disse koppen. Egentlig så er jeg ikke så glad i blått….men denne kombinasjonen syntes jeg var helt nydelig….spesielt sammen med brunt og linfarge…
 
 
Vi har søkt kommunen og fått klarsignal om å få bygget oss en hagestue i hagen vår….en snekker har også sagt seg villig til å snekkre det lille huset for oss.  Så vi gleder oss slikt å kunne tilbringe sene sommerkvelder der ute...
 
051
 
….eller tilbringe frokosten som på bildet her, utefor det lille huset på terrassen….
 
049
 
….nyheten heter Fay White & Blue…
 
055
…bildene er hentet fra greengate sin brosjyre…
 
Jeg vet en ting, og det er at jeg skal ut å shoppe når disse skjønne koppene og alt det flotte tilbehøret av duker og puter kommer i butikkene….
 
Klem
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar