lørdag 9. januar 2010

Rosa Tulipaner

 


 

Blomster gjør meg glad!

Så i dag da jeg  hadde vært og handlet til helgen, måtte jeg bortom blomsterbutikken for å få kjøpt meg noen tulipaner. Jeg kjøpte 2 bunter i forskjellige rosafarger og satte dem sammen i en vase, sammen med litt bjørke greiner.

Jeg er egentlig litt av den kjedelige typen som aller helst ville kjøpt  2 bunter med hvite tulipaner. Synes det er veldig flott med mange blomster i samme farge, helst hvite….

Tulipaner 009 Tulipaner 012 Tulipaner 030

Men i dag ville jeg noe annet og da ble det litt farger i heimen(sanheten er at de var utsolgt for hvite…)…og jeg syns faktisk det ble kjempefint med litt fargenyanser.

Får en liten anelse av vårstemning….

Ha en fortsatt fin helg!

Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar