torsdag 7. januar 2010

Frost i hagen!

Her på vestlandet hvor jeg bor, er vi ikke vant med en slik vinter som vi har nå.
Det er første gang i mitt liv at jeg har lest -13 på gradestokken vår, og at det samtidig er vindstille sol og klar himmel.

    Januar 027           Januar 019

Det er et flott syn egentlig, så vi får bare nyte klarværet mens vi har det. Kle oss godt når vi går ut, fyre i peisen og lage varm kako når vi er inne.

Januar 013

Januar 030

Bildene her er først av et par søyle poppel trær, lerketre og et trollhassel. Jeg blir bare mer og mer glad i dette krøllete treet…. Det er jo faktisk nå på vinteren at trollhassel er på sitt flotteste synes jeg, som her bladløs...

Jeg har tatt inn mange greiner fra dette trollhassel treet, de er kjempefine og dekorere med.

 

Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar