onsdag 1. desember 2010

Pynting på kontoret

Jeg sitter store deler av dagen på mitt hjemmekontor, og da er det jo helt nødvendig å pynte litt til jul her også... Her har jeg satt sammen et fat med litt forskjellig.  To av lysene ser ut som bjørkestubber. Det er ekte bark som er rundt dem…veldig fine for meg som er så glad i ting man kan finner ute i naturen. Så har jeg en en svibel som jeg går å kikker på og ser etter om når den har tenkt å springe ut.….
 

Ikke helt ukjennelig for de som kjenner meg, er at denne blomsten skal bli hvit.  Om det stemmer gjennstår å se, men det var det de sa på butikken….Men jeg har nemelig kjøpt svibler i knopp før som også skulle bli hvite…men da ble de rosa.  På løken er det satt et nydelig hjerte….bedårende syns nå jeg.

 

017    034

030

 

Adventsstaker finnes det et par av i huset her etter hvert…men det er jo gøy å ha litt forskjellig rundt omkring. Så altså, på mitt kontor har jeg disse:

 

013

Dette er noen sink “spann” fra miljøgärden.

Ellers så var jeg en tur innom AnnaJohanna på Vea i dag. Det er en nettbutikk som du må gå innom å besøke hvis du ikke allerede har vært der.  De har så mye fint! I dag hadde de  da åpent lager og jeg var der og handlet en vaskebøtte fra rice. Den var såååå fin og det ble sååååå rent hos oss etter å ha brukt denne vaskebøtta….Tenk å fa vaske gulver med en så fin bøtte. Jeg ble jo glad av å vri filla oppi noe slikt :)

005    001

 

Nå venter det en grautfest for ungene som går i korpset. Det er en stor juleglede jeg må få med meg. Gleder meg til å høre dem spille julsangene som de har øvd sånt på.

 

Ha en fortsatt fin kveld folkens!

Anita

2 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort det. Digger lysene med bark!! ;-)

    Jeg har forresten en GIVE AWAY, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    Hilsen Carina

    SvarSlett
  2. så fint du har pyntet... klem¨¨'

    SvarSlett