tirsdag 2. februar 2010

Gros hage i posten....


I går kveld var jeg i posten og hentet en 

pakke som var kommet fra “i gros hage”.

Jeg hadde bestilt en form til å fryse islykter med, og denne ble selvfølgelig satt ut med en gang.

Jeg puttet nedi noen fine greiner som hadde lav på seg. Så det skal bli spennende å se hvordan resultatet blir.

Det er meldt skikkelig kaldt i natt, så jeg regner med at i morgen kveld har jeg en ferdig lykt som står og lyser ved inngangs døren!

 

 

 

 

Det var noe annet også med i pakken…en herlig hagedagbok. Denne skal nok bli flittig i bruk tenker jeg. Her kan jeg notere ned ting og tang som skjer i hagen i løpet av året…

 IMG_8569IMG_8571         IMG_8568

….og en liten herlighet av en matboks-Blafre til eldstejenta i huset. Denne robotboksen har lenge stått på hennes ønskeliste.

Jeg holder på å gjøre forskjellige ting på bloggen, (har laget navigeringsknapper….)så rett som det er skjer ikke ting slik som jeg ønsker, men det ordner seg vell etter hvert…

 

Har en fin tirsdagskveld!

Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar